Alla inlägg under maj 2011

Av Linda - 2 maj 2011 20:50

Nu har jag äntligen tv igen... Har inte kunnat titta på tv sedan långfredagen... och ingen fast telefon eller bredband heller... 

Det enda jag haft har varit en dvd (har blivit en del filmtittande alltså) och ett mobilt bredband med urusel täckning i dalgången där jag bor ;)

Men så idag var dagen äntligen kommen då jag fick igång min digitaltv.. och bredband och telefon.. (fast telefonen fungerar ändå inte eftersom jag behöver nya batterier till min telefon ;))


Den som lidit mest under den här tiden är min dotter, hon har nästan dött utan tv.. vilket märktes idag när den kom igång... tror hon tittade ikapp ett par dagar i eftermiddags ;)


I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Målarna kom idag och började med Emilias rum som ska få lite nya tapeter på väggarna... (inte på golven ;P)

Det blir förhoppningsvis klart på onsdag, så vi kan bli klara med att packa upp och montera ihop hennes saker.

Så snart slipper vi alla kartonger. En skön fin bostad har vi redan nu ska vi bara få lite ordning :)


Äntligen, med bredbandet kom även möjligheten att lyssan på spotify... 

Så dagens låt på spotify får bli... Little Moments - Brad Paisley


Nalle pussar och Nalle kramar   

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards