Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Linda - 10 maj 2011 21:03

Puhhh 

Äntligen lite vila i soffan...


Har haft fullt upp idag...

Morgonpromenix med Birgit.

Putsat silversaker som skulle upp i vitrinskåpet.

Tvätta, vikt och lagt in tvätt.

Packat upp, diskat och ställt in allt i vitrinskåpet.

Packat upp sista kartongen YES!!!

Lagat mat, ätit mat, diskat efter maten.

Druckit kaffe med Birgit.

Målat en hylla. 


Och känner just nu att jag förtjänar att avsluta dagen som följer... 

Sittande på rumpan i soffan med ett glas vin bredvid mig  


Hoppa att er dag varit lika produktiv eller åtminstonde en skön sådan :)


Och en speciell hälsning till bästa Herr Johansson... Hoppas du får ett par trevliga dagar uppe i ditt "lilla" torp  .


 Känner att det snart är läge att bjuda hem folk... nu behöver jag ju inte skämmas över alla kartonger som står överallt.. haha...


Spotify låten för dagen... Kenny Chesney - You had me from Hello

Enbart för att jag är totalt insnöad på lugna country låtar just nu... haha...

Trivs med mitt liv så alldeles förträffligt just nu...  


Nej nu kallar vinglaset... Have a nice night... sleep tight and don't let the bedbugs bite ;)

  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards