Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Linda - 8 maj 2011 20:27

Och en ganska aktiv sådan... Har hunnit med att få i ordning på mitt sovrum, skurat badrummet (och möblerat om där lite...) fixat lite i "biblioteket" och dagens höjdpunkt var...

Årets första grillning....

 för visso på en elgrill... men det är ju det enda som tillåts på balkong... och det räcker gott nog för mig ;)


 Slutresultat... Flintastek med ungsrostade rotsaker och hemmagjord tzatziki... Mums i magen sa både jag och Emilia... Det enda som hade kunnat göra det hela ännu bättre hade varit trevligt besök ;) ( 


Nu är det lite Bones på tv sedan en tidigt sänggång.... Ska på roadtrip tidigt tidigt imorgon... en tur jag gärna hade sluppit.. har lite ångest och kommer nog inte kunna sova så bra som jag borde men det  är bara att ta tjuren vid hornen... eller snarare händerna på ratten haha.... (sorry min låga humor... blir så när man är lite ångestfylld... ) 


Pussar och Kramar

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards