Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Rapport från Zoombieland

Av Linda - 9 oktober 2012 20:27

Ungefär så känner jag mig ikväll.. Som en Zoombie...


Jobbade till 22.15 igår... Blev lite övertid av två anledningar...

1. Jag stoppade en snattare 10 min innan stängning... 

2. Något kyllarm var tvunget att gå precis när vi skulle gå...


Så satte mig inte i bilen förrän kl 22.40 (brukar kunna parkera hemma vid den tiden)

Var lite sent hemma med andra ord...

Somnade runt 00.30.. 

Vaknade 06.05 när chefen ringde och väckte mig... Någon hade sjukat sig på morgonen och nu undrade han om jag ville jobba... Började 07.00 men kunde komma så fort jag kunde typ... (han trodde nog inte att jag skulle hinna till 07.00 trodde inte det själv heller eftersom jag nätt och jämnt hittade ut från täcket haha)

Men skam den som ger sig... Kl 06.55 parkerade jag bilen utanför jobb... (15 min bilfärd hemmifrån... ) Och då hade jag även hunnit tvätta håret, sminka mig och göra en kopp kaffe som intogs i bilen på väg till jobb... Snacka om att man kan vara effektiv om man vill...


Jobbade till kl 15.. Kom hem, åt lite rester (tacos...mums) och landade sedan i soffan... där jag totaldäckade... Vaknade strax efter 19 och åt en macka och nu sitter jag här och vet inte var jag är... haha är fortfarande helt slut i huvudet efter dagens arbetspass...

Tur jag jobbar kvällen imorgon (16-22.15) så jag kanske kan få lite sovmorgon imorgon... Om nu inte chefen ringer för att ändra planerna kl 06.00 vill säga haha

Han verkar lite svartsjuk på mig och mitt sovande av någon annledning :P


I övrigt inget nytt.. Jo möjligen lite skjutna älgar.. har iaf hört skotten från skogen... Med andra ord mindre älgar för mig att krocka med :)


Nu tänkte jag återgå till att göra så lite så möjligt... 

för att sedan snart landa i sängen... om jag inte somna i soffan igen.. :)


Kramizzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards