Alla inlägg under juni 2012

Av Linda - 4 juni 2012 16:01

Mr P har efter sitt velande (och div ord som tog ganska hårt på känslorna) blivit utbytt :)

Anser att jag är värd något betydligt bätte :) inte meningen att man ska gå omkring och vara osäker och olycklig :)


Så jag tog tag i saken ;) och hittade (letade med ficklampa hihi) en ny, bättre man :) 

Någon som gör mig lycklig... som väcker mig varje morgon med gulliga sms   som jag inte orkar svara på förrän typ en timme senare (eftersom de skickas till mig medan jag fortfarande sover haha)

 Han får mig känna  mig speciell och efterlängtad... Ja jag kan hålla på i evigheter... Men kort sagt jag är lycklig igen  


Enda nackdelen då är att han bor en bit härifrån... men han har redan varit här ett par ggr och jag åkte faktiskt dit och hälsade på honom i söndags... E sov hos en kompis och skulle inte komma hem förrän sent på eftermiddagen så jag satte mig i bilen kl 7 för att åka på äventyr till Växjö...Har aldrig varit där men efter att ha spenderat dagen där igår så kan jag säga att jag lätt kommer spendera fler dagar där :) Dock inte flytta dit.....

Fick en personligt guidad tur runt växjö till fots... Väldigt trevligt... tog en del kort... 

                 

hade lätt kunnat ta fler... men hade ju fullt upp med att titta så jag glömde helt enkelt bort att fota haha...


Mr A (där avslöjade jag honom hihi) bjöd både på lunch och fika... skulle bjudit på frukost när jag kom men jag var inte hungrig då så det blev en kopp kaffe och sedan rundturen runt växjö...

Faktum var att efter lunchen så gick vi en runda till i andra ändan av växjö... där jag lyckades få årets första myggbett... vid tiningen... (hallå bättre ställe hade funnits...) och på slutet gick vi även inom en coop nära butik.. fast en väldigt stor sådan...iaf om man jämför med lilla butiken i traryd haha...

Allt som allt en väldigt trevlig söndag i växjö... Nästa gång tänkte jag ta med E så hon också får se lite... vet att hon om inte annat gillar alla affärer i staden haha...


Ja nu vet ni... och jag vet att det kommer dyka upp frågor... (från alla kära systrar haha) finns ett hörn därborta ----------->>>>> som ni kan ställa alla eventuella frågor i hahaha... eller så får ni helt enkelt läsa fortsättningen här... för har en stark känsla av att Mr A (eller om jag känner för att kalla honom vid hans alias... Mr O  ) kommer dyka upp fler gånger   


Nu så ska jag återgå till att göra vad jag nu brukar göra när jag inte bloggar haha...

Ha en underbar måndagkväll 


Kramizzz


Ps.... Har även fått tillbaka inspirationen till att göra nya smycken... ergo... nyheter på hemsidan....

http://lindassmycken.storedo.com/

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards