Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 31 juli 2010 19:37

och äntligen kommer (jaja jag åker och hämtar) min lilla älskling hem!

Som jag har saknat henne!!!

Fast det är klart.. hon har garanterat haft mycket roligare hos både sin mormor och sin moster än hon haft hemma, med en mamma som har jobbat, ätiti och sovit och inget annat de senaste 2 veckorna.. haha...

Nu lugnar äntligen schemat ner sig lite... men har fortfarande en hel del schematlagda tider kvar.. skönt.. för det innebär en bra lön både i augusti och september.. och som det ser ut nu.. även i oktober :) sen håller jag tummarna för att jag ska kunna få ett fast schema...

Håll gärna ni tummarna oxå... :)


Ang mitt spöke... är helt säker på att jag såg rätt.... men fattar fortfarande inte vad "det" gjorde i Ystad.. ( är en riktigt person.. inte ett riktigt spöke)   

Av Linda - 30 juli 2010 23:10

I saw a ghost from my past life in Helsingborg today....

Question is....

What is "it" doing in Ystad????

Av Linda - 14 juli 2010 12:22

... vilket till största delen beror på att jag liiiiider i värmen. Inte mycket har hänt. Mest suttit och längtat efter lite regn och svalka :)

Har hunnit med att vara barnledig en vecka. Dottern åkte till sin pappa en vecka och hade det trevligt... och jag hade min enda ledig vecka från jobb just då så jag har verkligen hunnit vila upp mig om man säger så ;)


Nu har min intensiva arbetsperiod börjat. Folk har semester på jobb och jag som bara är extring får jobba destomer.. Just nu är jag på dag 2 av 14 dagar i sträck... alltså om 13 dagar får jag en ledig dag för att sen jobba ytterligare 6 dagar i sträck..

Sen blir det mer normalt schema igen tack och lov.


Nu så ska jag kolla till dottern ( som ligger i sängen med mens smärtor i magen... alltid kass första dagen...) och sedan värma lite lunch till oss innan det är dags att ta tåget till skurup... Jobbar 16-21 idag.. tåget går 15.10 och är tillbaka i ystad strax efter 22... (får nämnligen stå och vänta typ 30 minuter på tåget i skurup ;))

Har jag tur så hämtar sambon mig på stationen så slipper jag iaf att cykla upp för alla backar på vägen hem :)


Over and out...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards