Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Varning...

Av Linda - 22 oktober 2012 10:41

Anledningen till att jag varit lite frånvarande under helgen (under veckan vet jag inte vad som hände haha) är detta....

  

Jobbade i lördagsmorse och lyckades (precis när jag började kl 7...) snubbla till... slå en liten luftpiruett slå i huvudet i brödhyllan och stucka min fot... Men the show must go on... Så jag jobbade på trots lite (okej ganska mycket) smärta i foten.. Slutade kl 15... Åkte hem och tog av mig strumpan och möttes av denna härliga syn...

Resultatet blev att jag satt i soffläge och myste resten av lördagen. E lindade om min fot och även igår söndag var det ganska mycket vila. Så när som på lite matlagning typ. 

Så idag ser foten lite bättre ut... Har iofs inte gått omkring så mycket på den än haha så vi får helt enkelt se hur den ser ut ikväll. Men har iaf inte lika ont längre....


Innan jag försvinner passar jag på att pusha lite för min tävling på fb...

https://www.facebook.com/LindasSmycken och för er som är med i tävlingen har jag även just nu ett erbjudande på hemsidan...20% rabatt på hela beställningen.. http://lindassmycken.storedo.com/


Kramizz



 
 
Fina Frun

Fina Frun

22 oktober 2012 11:06

aj aj aj! Det ser ont ut! Vila foten ordentligt nu :)

http://finafrun.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards