Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Linda - 1 oktober 2012 12:45

Men inte riktigt nya krafter :(

Känner mig lite småförkyld och hängig... har nog lite feber också... känns så iaf :(


Många av er har påpekat att jag uppdaterat lite dåligt senaste veckan...

Och ja jag erkänner haha

Har helt enkelt varken haft tid, ork eller lust... 

Har ändå inte hänt sååå mycket i min lilla vrå...

Jobb, hushållsarbete, trubbel med bilen, lösningar på biltrubbel, kalas, kraschlandningar i soffan i total utmattning..

Ja inget vidare att blogg om med andra ord :)


Jag var iofs iväg på äventyr i fredags, men den karameller suger jag själv på ett tag till innan jag släpper ut katten ur kassen haha....


Idag har jag i vanlig ordning tvättat, precis blivit färdig, så tänkte nu ta en liten middagslur innan det är dags att fixa mat... Sedan blir det till att åka iväg lite senare och byta däcken på bilen så jag kan åka iväg och besiktiga den imorgon bitti :)


Men nu vet ni iaf att jag lever... även om det just nu känns som att det är nätt och jämnt... 


Over and out... Kram 

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards