Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Linda - 4 oktober 2012 12:39

Känns som om jag skulle behöva vila middag (inget ovanligt iofs haha)


Kom hem från Örkelljunga för en stund sedan efter en trevlig förmiddagsfika med AL och även en runda runt byn för fönstershopping... Hamnade som vanligt i bokhandeln :) men hade faktiskt inte en hög böcker med ut denna gång utan tittade bara idag :)

Passade på att fynda lite på Netto och sedan bar det av hem. 

E var hemma på lunchen (tydligen äcklig soppa till middag) och fixade äggröra till sig själv när jag kom hem. Sedan han vi med vars en kanelbulle också innan hon precis trippade iväg till skolan igen. 


Ska hämta henne efter konfaläsningen idag och köra henne till hennes Kör. Och därefter väntar jobb ikväll... Sååå roligt att jobba kvällen och inte vara hemma förrän strax innan 23... Not...

Hade mycket hellre legat i soffan och slappat hahaha som om inte alla hellre gör det än jobbar ;)


Nej nu var det lite middagsvila som gällde annars kommer jag inte orka hålla ögonen öppna på jobb ikväll... 


Kramizzz

Av Linda - 4 oktober 2012 08:21

 

Tänk på att bjuda era nära och kära... el varför inte en främmande människa på gatan på en kanelbulle. Sprid glädje helt enkelt.

Själv smygstartade jag igår ;) Man måste ju provsmaka det man bakat liksom. 

Frysen full nu... iaf en vecka till haha... 

En liten påse får följa med AL i bilen senare idag. Ska in till Örkelljunga strax för en kopp kaffe med just AL som är där och jobbar idag :)


Nej, nu så ska jag fixa till frillan innan avfärd :)

Have a nice day... och glömt inte dela ut kanelbullar :)


kram

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards