Alla inlägg under december 2010

Av Linda - 10 december 2010 10:43

                                       

Kära kära vänner... vet att jag är hopplös på att uppdatera här på bloggen... har alldeles för mycket att göra ;)

Eller snarare när jag har en liten stund över spenderas den i soffan halvt död ;)


Har fullt upp i skolan... Fick igårkväll reda på att jag klarade tenta nr 2 (blev inte riktigt godkänd först, saknade 2 poäng så var tvungen att komplettera) och det var det jag blev godkänd på :)

Nu väntar jag på besked på om tenta nr 3 blev godkänd, rent tekniskt borde vi få besked senast den 20:e dec men man vet aldrig med Malmö högskola ;)

Vårt grupparbete som vi sysslade med för ett par veckor sedan klarade vi med bravur... VG!!!! snacka om att vi var lagom stolta över oss själva :)

Just för stunden är det uppsats skrivning som pågår. Den ska vara inlämnad den 10:e januari så där rök min julfrid ;) nej jag och sofie ska försöka göra så mycket som möjligt fram till jul så vi kan slappa lite också :)

Känns som att det är just slappandet jag skulle behöva, just nu är det något hela tiden. Är det inte skolan är det något här hemma som ska göras, borde dessutom kanske börja tänka lite på julklappar haha tur jag har en liten liten lista i huvudet på vad jag skulle kunna köpa till folk men som sagt det ska handlas också :)

Hittade en perfekt present till lilla Ronja (min söta lilla systerdotter) igår... som då ska handlas hem hahahaha...

Pratade med sambon om julklapps handlingen i morse, vi hade ju tänkt att köra till ullared och köpa de flesta... fast när i hela friden ska vi hinna med det.. just nu står det mellan den 19:e och 23:e december och bägge dagarna är ju såååå roliga att köra dit på hahaha jaja det löser sig nog.

Nu tror jag att jag ska återgå till att försöka skriva ihop lite teoriförslag till min uppsats ska ju möte sofie på msn lite senare för en liten disskusion och sedan ska jag en runda på stan behöver lite presenter till tjejernas presentkalendrar och dessutom måste jag titta efter en ny kaffekokare ( en students viktigaste ägodel haha) den jag har har nämnligen börjat ge upp... i morse lät den värre än plogbilarna som kör skytteltrafik utanför på vägen haha...


På återseende mina vänner...


Pussar och kramar

  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards