Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda - 25 oktober 2010 22:10

och inte vilken måndag som helst... nej det är den 25 omtober minsan.... och det innebär att jag imorse lämnade in TENTA nr 2...

Nu väntar typ ca 15 dagars oroligt vankande för att se om den blev godkännd... hoppas hoppas..


Imorgon bär det av till hemtrakterna.. Emilia ska till tandläkaren vilket innebär att vi kommer spendera ca 4 timmar på tåg imorgon... jippi!!

Nu väntar sängen...

Hörs imorgon mina vänner!!!

Av Linda - 25 oktober 2010 22:10

och inte vilken måndag som helst... nej det är den 25 omtober minsan.... och det innebär att jag imorse lämnade in TENTA nr 2...

Nu väntar typ ca 15 dagars oroligt vankande för att se om den blev godkännd... hoppas hoppas..


Imorgon bär det av till hemtrakterna.. Emilia ska till tandläkaren vilket innebär att vi kommer spendera ca 4 timmar på tåg imorgon... jippi!!

Nu väntar sängen...

Hörs imorgon mina vänner!!!

Av Linda - 20 oktober 2010 12:29

Nu måste jag nog återgå till tentaskrivningen...

Har ju trots allt slappat länge nog nu...

Tog sin lilla stund att ladda upp alla bilder...


Vi hörs när jag har skrivit klart tentan.. eller nästa gång jag behöver en liten paus :)


kramizz

Av Linda - 20 oktober 2010 12:20

Min älskade syster yster gifte sig så äntligen med sin Kent....


Malin & Kent 10-10-10

   Brudgummen väntar nervöst... har bruden rymt??

   Bruden och hennes stolta far... hon hade inte rymt ;)

   Lyssnar på skönsång av brudens systerdotter   som sjöng Störst av dem är kärleken (Nordman)

   Växling av ringar. Brudgummen var märkbart tagen :)

   Nu finns det ingen återvändo... :)

   De 3 brudtärnorna... Systrar i vått och torrt.

   Hela släkten.. eller iaf delar av familjen ;)

   Min systers nya familj... Maken och de 2 bonusbarnen...

   Må lycka och välgång vara med dem!


Nu väntar jag bara på mitt eget bröllop... Sambon fick en hel del gliringar angående det på mottagningen... Mina fastrar tyckte att nu var det dags för storasyster att göra slag i saken också... Den som lever får se!



Av Linda - 20 oktober 2010 12:08

Möhippan var ganska lugn då den gravida blivande fru Nielsen inte riktigt orkade med hur mycket som helst (hur förståeligt som helst) helst hade hon nog velat att vi hade hållt oss till orginalplanen bio men vi lurade med henne på bowling istället ;) Fast fick ju börja med mat så vi inte skulle svälta ihjäl :)   middagen intogs på restaurang Haket i Helsingborg. Blivande fru Nielsen blev lite bestört när hon såg att vi (jag) hade köpt lite rosa fluffiga saker vi (jag) ville hon skulle ha på sig under kvällen... Men hon blev så sött så ;)                    

Vi gick efter maten ner mot norra hamen (fint väder och tjejerna ville fota lite) men att få med 4 galna systrar på ordentliga bilder blev inte lätt... Finnas blev bilderna med Elin och Emilia <3

Sen så bar det då av till bowlingen... vet inte riktigt hur fotot på mig kom till ?? hmm

 men Malin missuppfattade det hela... Man får inte ta med sig klotet hem haha

           

Som avslutning så var vi alla hungriga (snarare sugna) och törstiga. Blivande bruden var dessutom lite trött... så McDonalds blev nästa anhalt innan hemfärd. Glass och dricka stod på menyn...    

Allt som allt hade vi väldigt trevlig om att vi än var lite trötta när vi kom hem.. Jag och Emilia var inte hemma förrän runt halv 2 på natten ( körde inom  med malin och nettan till eslöv på väg hem till ystad).

   

Av Linda - 20 oktober 2010 12:04

Finns många saker som är mycket roligare än att skriva tenta ;)

Som att uppdatera min blogg med lite bilder :)


Alltså problemet är att jag inte riktigt vet var jag ska börja...


Börjar med bilden på båten vi tog en trevlig tur med för ett par veckor sedan.

En liten skuta som sambon och svärfar köpte för en billig peng och sedan la ner en hel del tid och kärlek i för att renovera... Vill tillägga att jag inte är någon båtmänniska så bilder på mig i båten har på något mystiskt vis försvunnit ;)

        

som synes så hade i alla fall Emilia trevligt :)



Av Linda - 12 oktober 2010 21:42

Det är så här att jag från vissa håll, inga namn nämnda   , att det saknas utlovade bilder på min blogg...


Jag erkänner!!!


Till saken hör att jag helt enkelt inte haft tid att lägga in bilderna på min data ännu. Har ett litet grupparbete som ska vara klart på torsdag... så med lite tur så borde bilderna dyka upp här på fredag :)


I  övrigt flyter livet på.

Återkommer med rapport och bilder (haha) från helgens bröllop.


kramizz ( nu ska jag återgå till fotbollen.. det ser mörkt ut för sverige....)

Av Linda - 10 oktober 2010 09:47

                                      

Dagens uppdrag består av att åka på bröllop!

Det är min kära lillasyster ( en av dem) som ska gifta sig.

Före sin storasyster hmmm

Jaja jag får iaf vara tärna :)

Nu måste jag fixa till mig ska ju vara i helsingborg kl 12 typ...

Kramizz  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards