Alla inlägg under oktober 2010

Av Linda - 4 oktober 2010 18:24

Min första tenta är rättad och jag fick godkänt!

Kunde inte kännas bättre eftersom jag aldrig skrivit en tenta innan och bar lite nervös över resultatet.


En tung sten lättade från mina axlar :)


Feedbacken jag fick kommer dessutom hjälpa mig till att göra ännu bättre ifrån mig nästa gång :)


Nu är tvätten vikt, disken i maskinen, maten i magen och nu ska jag spendera resten av kvällen med att beta av en del;)


KRamizzz

Av Linda - 2 oktober 2010 10:58

idag var han såå gullig såå min älskling.

Vi vaknade av en massa spring i trappan runt 7 tiden (barnen har svårt att ta sovmorgon när de väl får göra det   )

Sambon startade sin laptop i sängen och jag slumrade vidare...

Vaknade till och märkte att han inte låg i sängen och skumt nog somnade jag om igen..

Vaknade när jag hörde knarrande trappsteg igen...

Sambon kom och tyckte det var dags att gå upp kl var trots allt kvart över 9 och han hade dukat upp frukost en våning ner. Jag behövde bara koka lite kaffe själv ( vill helst ha koll på kaffet själv, då han inte dricker kaffe och inte har koll alls   )

Gick ner.. och kände en bekant doft på väg ner....

Han hade scones i ugnen! Utan att lyckas väcka mig hade han gjort scones, plockat undan i köket och dammsugat.. utan att jag hade hört det!!

Låg nog i koma tror jag ;)


Men en god frukost blev det...

Kärlek på hög nivå, då det brukar vara jag som fixar frukost i huset :)


Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och få fart på sambon för vi ska iväg och kolla på en sak.. en hemlig sak... Ni får reda på vad om det blir som vi vill :)


Ha en underbar lördag alla !!!

Och glöm inte lördagsgodis!!

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards