Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Linda - 27 maj 2011 17:15

för fredagsmys under en filt... 


Slangmonstret och garnhäxan är rastade... maten är tillagad och uppäten...

E håller för fullt på med att baka i köket.. förberedelser inför morgondagens fika med Es pappa och styvmamma.. Morsdag på söndag jue ;) och E ville prompt fira även sin styvmor... så ja det är väl lika bra att hon får göra det då :) Men då fick vi ju göra det imorgon... För söndag är MIN dag haha :)


När hon är klar i köket skulle jag tro att det blir till att provsmaka muffinsen hon bakar och sedan blir det nog en eller två filmer... 

Hade varit skönt med en liten promenad men regnet öser ner ute så jag tror jag stannar under filten istället ;)


Hoppas ni alla får en skön fredag :)


Kramizzz

Av Linda - 27 maj 2011 10:11

jajaja lite sent att säga det kanske men har inte haft lust att blogga förrän nu... fast har varit uppe sedan halv åtta :)

Suttit i soffan och slösurfat och druckit mitt morgonkaffe...


Axeln/nacken/skuldran är lite bättre idag men är fortfarande lite stel, men inte lika ont iaf :)

Hjälpte kanske att jag gick och la mig i sängen innan jag somnade i soffan igår ;)


Trist väder ute idag vilket nog tyvärr innebär ännu en innedag idag... Fast vad gör det när slangmonstret iaf behöver rastas lite här hemma :)

Nu rutin här hemma... städa städa varje fredag :) så slipper man ju det under helgen :)


Nej roligare än så är det inte hos mig just nu :) utan jag tror faktiskt att jag återgår till att dagdrömma (just det städa först hihi) 

Vem vet... Det är kanske som dom säger i reklamen... Plötsligt händer det ;)


Kramizzz  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards