Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Linda - 21 maj 2011 20:03

Blev inte någon grillning idag... vi blev sugna på pizza istället... fast vi tog det ett steg längre och gjorde vår egen pizza... så fick vi ju precis vad vi ville på dom... E gjorde en med tomat, skinka, svamp, jordnötter och ost på och hon såg ganska nöjd ut när hon åt den  

     Min hade jag tomat, skinka, salami, svamp och ost (mycket ost haha) på och den smakade också jättegott 

    Nu så blir det lite lördagsmys med film.. E har fått bestämma och då blev det en av hennes gammla favoriter... Hipp Hipp Hora... Hade heller stoppat huvudet i ugnen men vad gör man inte för de små liven...  


Kramizzzar 

Av Linda - 21 maj 2011 09:18

Känner mig lite lagom trött idag efter gårdagens vindrickande...

Precis ätit lite frukost, som E var så snäll att fixa till sin älskade mamma...

Nu blir det nog lite soffhäng med någon tv-serie el möjligtvis en bok ett par timmar innan jag måste iväg och handla lite mat....

Blir nog lite grillning ikväll det är ju sååå gott ;)

Solen skiner och mitt humör är faktiskt på topp :)


Kan ju inte börja dagen bättre än med ett leende på läpparna   

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards