Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Linda - 4 maj 2011 21:16

Mest slappat idag med :) Dock inomhus idag då vädret var väldigt ostadigt... Regn, hagel, snö och sol om vartannat... 

Men som jag sa igår så är soffan skön så det är helt ok att spendera dagen där ;)


Fast gjorde lite annat också.. Drog en sladd så att jag skulle slippa snubbla över den... plockat och städat lite... 

Och så hade jag en trevlig målare här idag... ;) Han spacklade Es rum idag och kommer tillbaka imorgon för att sätta upp tapeterna.. Äntligen... Då kanske jag kan få min säng för mig själv imorgon om jag har tur... :)

Fast det är klart då blir ju sängen för tom hmmm :)


Kom på idag en väldigt stor fördel med att det bara är jag och E nu för tiden... Vi kan äta vad vi vill till middag utan att behöva tänka på en kräsenfis... haha

Därför blev det Es och min favvorätt till middag idag... 

                                         

Stuvad spenat med ägg... Är bara såååå gott.... 


Nu tänkte jag faktiskt inte låta er ta del mer av min dag idag ;) Har ju fullt upp med tv ikväll... Grey och Off the Map... Missade ju förra veckan när jag inte hade tv... Mycket att ta igen idag ;)


Pussar och kramar i Massor till Er alla....   

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards