Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Linda - 20 maj 2011 18:38

blogga mer idag.. Men sitter här och väntar på min gäst.. och sitter och kollar igenom musiken jag har på datorn.. och hittade en ny favorit... 

This one's for you Mr J


Trace Adkins - Hot Mama 


    

Av Linda - 20 maj 2011 15:33

Lägenheten är städad, skinande ren... Om man bortser från att jag inte tvättat fönsterna  

Maten är i ugnen och fredagkvällen kan börja  

Kvällens tema: Vindrickande och chokladprovning tillsammans med B... E kommer nog hålla sig på sitt rum som vanligt, om hon inte smiter hem till en kompis   

Kan nog bli en mysig kväll detta... 

Hoppas ni alla får en skön och trevlig fredagkväll  


Spotify just nu: Kenny Chesney - She Thinks My Tractor's Sexy   



Av Linda - 20 maj 2011 08:25

Inte lätt att vara själv om allt... Men skönt att själv ha full koll ;)

Trots att vi bara är två personern i hushållet så är mitt liv ungefär som på en liten tavla som jag har i badrummet...

   Behöver jag tillägga att idag är en sådan dag då dammsugaren ska rastas och vatten ska skvätta?? haha fast å andra sidan är det skönt att slippa det i helgen... Helgen är ju till för att njuta  


Hoppas solen skiner på er idag  


Aktuell låt på spotify.... Snowpatrol - Chasing Cars


Kramizzz 

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards