Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Linda - 6 maj 2011 11:20

Nu har målarna lämnat lägenheten och lämnat ett jättefint rum efter sig... Nu vill ju jag med ha nya tapeter  

Jaja så länge Emilia är glad får väl jag med vara glad... Hon har själv valt tapeterna och resultatet blev så här...

     Mönstrad fondvägg och ljusgråa väggar till det... Blev mycket snyggare än vad jag räknat med...


Sen så fick jag en liten leverans idag  

Emilias pappa och hans underbara fru var i Tyskland igår... Och handlade lite till mig med... Så nu är helgen räddad...

  Haha som om detta skulle vara slut innan sommaren är slut... Är ju inte direkt en stor drickare... Men är trevligt att ha lite hemma om andan skulle falla på... Nu ska jag bara skaffa mig ett barskåp så jag kan köpa hem lite fler sorter att välja på till nästa gång ;)


Nu så står det operation sätta ihop säng och skrivbord på schemat... Tänkte överraska Emilia när hon kommer hem :)


Love to all and everyone ;) 

Av Linda - 6 maj 2011 08:22

Idag är det en betydligt bättre dag.

Har redan hunnit med att diska lite... kan inte förstå att två människor kan skapa sååå mycket disk... Måste vara grannarna som lämnar sin här också  


Fast med en sådan här  så känns det inte lika tråkigt att ta tag i diskhögen  


Just nu har jag dessutom huset fullt haha eller iaf nästan... Två trevliga män befinner sig här   (snarare en man och en pojke haha) 

Men innan ni börjar fantisera en massa... Det är bara målarna som ska fixa iordning Emilias rum. Skönt för då kan vi komma lite längre med vårt projekt att packa upp kartonger :)


Nej nu så ska jag återgå till att äta min frukost och dricka mitt kaffe... Utan kaffe i mitt system vill ni inte vara i närheten av mig ;)


     Ser ju nästan lite häslosamt ut... Havregrynsgröt, macka, kaffe och ett glas juice... Tränar inför beach 2015  


Ingen spotify just nu.. .Blev Rix fm morgonzoo istället...


Kramizzar 



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards