Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Linda - 15 maj 2011 14:44

Fast inte någon vidare sunny day :(

Halvmulet och lite regnigt är det här i skogen :)


Igår märktes det vilken liten liten håla man bor i... Frasses (som ligger precis vid infarten till byn...) firade 5-års jubileum. Där skulle finnas underhållning, barnkaruseller och marknad för att fira detta jubileum... Haha säger jag bara.. 

Marknaden bestod av 5 stånd och en vagn med munkfärsälning... Underhållningen stod Partyfabriken stod för underhållningen... Fast vi stannade inte för att lyssna. Vi gick förbi "alla" stånd, tittade på karusellen (av typen Mary-Go-Round) och sedan gick vi upp till "flygplanet" för att köpa lite lördagsgodis :)

Nästa gång det är marknad stannar jag nog hemma och tittar på film istället ;)


Blev lite grillning på efter middagen och en film på det... Sen så var det ju Eurovison Song Contest på dumburken. Jag, E och N tittade faktiskt på hela programmet eller iaf vissa av oss ;) Jag såg/lyssnade på alla bidraga sedan halvsov jag mig igenom röstningen (finns det något tristare att titta på ??)

Vaknade lagom till att höra min syster säga att sverige kom 3a haha och hann även med att säga godnatt till dottern som la sig till sängs strax innan programmet var slut.. 


Tog lite sovmorgon idag och har nu precis ätit lite mat, strax styrs bilen mot Hbg för avlämning av systern min hos mina föräldrar. Även ett litet besök på Rusta står på schemat (behöver duschdraperi och en matta)...


Sen så är det soffan resten av denna söndag.. Har hört att söndagen är vilodagen :)


Kramizzar och pussar till alla och en var (vissa får två ;))


Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards