Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Linda - 14 maj 2011 08:21

Blev visst ingen uppdatering i gårkväll haha sorry...

Var iväg på en liten shoppingrunda med dottern igår... även en av mina systrar var med. På shoppinglistan stod det bikini till både mig och Emilia... Emilia fick iaf en ;)

Själv får jag leta vidare en annan dag :)

Blev lite god "ute på stan" mat också... Vi var på väla vilket gjorde att vi kunda äta lite vad vi ville.. Emilia valde som vanligt McDonken medan jag och Nettan åt kinamat :)

Blev även en runda inom på Ikea... Tv-bänk till E, skoskåp till mig och även en hylla till vardagsrummet (så mina filmer har någon stans att bo hihi) blev de stora sakerna sen så blev det även lite smågrejor så klart... Inget ovanligt när man är på Ikea...

Väl hemma och med en avlastad bil så valde E att gå till fritidsgården en stund medan jag och Nettan ägnade en liten stund åt att sätta ihop Ikea sakerna... Fint värre blev det... Och idag åker tavlorna upp :)


Fredagen den 13:e var det men kändes som vilken annan fredag som helst...Inget allvarligt hände, tyvärr inte heller något jätteskoj (om man bortser från att man fick mysa med sin syster ;))


Idag blir det väl att mysa lite till när de båda sjusovarna vaknat. Blir även en liten runda på byn, är visst något lite jippo borta vid flygplanet... Solen skiner ju så man får passa på att vara ute... 


Hoppas ni alla får en underbar lördag med mycket mys (vet vem jag velat mysa med hihi ;))


Kramizzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards