Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Linda - 25 maj 2011 22:16

hmm ja jag vet att rent tekniskt så är jag inte det... Har ju faktiskt fött en dotter  

Men den här konstiga magsjukan (???) som jag har just nu är nästan som att vara gravid... Vad jag än äter så börjar magen bubbla och jag mår illa... Skumt skumt...

Och NEJ jag är inte gravid (därav huvudrubriken) för mig veterligen måste man ha sex för att bli det... Och med tanke på hur länge sedan det var jag hade det (och dessutom var jag "skyddad" då) så hade jag redan haft bb bokat vid det här laget haha...

Jaja det är väl någon skumt bakterie i kroppen helt enkelt... Hoppas det går över fort... Eller nej nu när jag tänker efter får den gärna stanna kvar ett par kilo till   Ett  utmärkt sätt att gå ner ett par kilo.... Inte äta...  Fast jag har iaf kunnat dricka ordentligt det är ju alltid något haha...


Nej nu är pausen på  Off the Map över och min fokus ändras något... snygga manliga australiensare är ju aldrig fel  


Kramizzz  från en som tålmodigt väntar på sin tur   

Av Linda - 25 maj 2011 08:25

...och lite halvt magsjuk på det  :(

Livet leker haha not... nja nu ska jag inte klaga här...

Jag lever ju :) varken blixtarna eller åskan i natt tog kål på mig :)


Verkar bli lika ostadigt väder idag. Det blåser friskt utanför fönstret och molnen ser mörka ut... 

Och med tanke på sömnbristen från i natt så lär det bli soffläge med en bra film nu.. (en så pass bra film att jag kanske somnar hihi) 


Hoppas ni får en underbar dag :)

Älskar er alla....(vissa gillar jag bara ;))


Kramizzar

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards