Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Brist på inspiration

Av Linda - 31 maj 2011 09:15

eller snarare så att just nu händer det inte så värst mycket i min tillvaro vilket gör att jag inte har något roligt att blogga om helt enkelt... 

Istället så passar jag på att försöka få lite sol på kroppen genom att spendera mina dagar på balkongen   nu när solen äntligen hittat tillbaka...

Har ca 2 veckor "semester" kvar innan allvaret även kallat jobb börjar. Fick mitt schema igår och det ser ganska hyfsat ut.. Kommer även hinna med lite dagsutflykter och badturer med E... (ja hon badar och jag tittar på  )

Sitter just nu med morgonkaffet som blev lite framflytat eftersom B ringde och ville gå morgonpromenixen tidigare än vad vi brukar. Så har redan hunnit med en timmes promenad i solen... Nu kaffe och sedan en date med solstolen, en bok och solen på balkongen...

Imorgon väntar det ett besök hos pälstrimmaren haha menar så klart frisören. Lite fixning av frisyren och även lite slingor eller färg (har inte bestämt mig ännu) så jag kan dölja den annalkande ålderdommen även kallad gråa hårstrå... haha (fast får väl erkänna att det tydligen bara är jag som ser dom andra jag nämner det för skrattar åt mig hihi)

Ja roligare än så blir det inte just nu...

Men händer lite mer i slutet på veckan så jag återkommer så fort det händer något...

Thinking of you always  


 Hittade en ny favorit artist på spotify häromdagen...Melissa Horn

Så dagens låt blir... Melissa Horn (m Lasse Winnerbäck) - Som jag hade dig förut


Kramizzar i solen  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards