Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Hej hopp...

Av Linda - 19 augusti 2012 21:06

Huvudet upp och fötterna ner... Eller snarare huvudet lite halvt under armen idag. 

30-års fest för syster yster igår... Och jag hade ordnat sovplats för mig och E hos mina föräldrar så det blev ett glas vin till maten... och lite annat efter maten ;) så känner mig lite seg idag.. Mår inte dåligt men är seg som tuggummi haha.. Märks att det var ett tag sen man själv var 30 :)

Men roligt hade vi och det var huvudsaken :)

Min mobil lämnade jag i väskan (hade inga fickor i klädseln igår) så har inga bildbevis, men kommer dyka upp någon bild här senare nästa vecka, ska bara få lite bilder från J som fotade festligheterna.


I övrigt så har vi med andra ord kommit hem från Huvudstaden :) en lika jobbig hemresa (ingen ac.... suck) men åtminstonde ingen som stank vitlök.

Satt och la in alla bilder på datorn precis men måste gå igenom dom innan jag lämnar lite bilder här... Tror inte att ni vill se alla 350 bilder som jag lyckats ta (fråga mig inte hur haha....) jag antar att en del inte blivit sååå bra så måste nog gå igenom dom innan publicering :)


Hur som haver hade vi väldigt trevligt jag och E där uppe. Tror hon var ganska nöjd med vår trip. Hon fick ju ha mamma helt för sig själv :) 

Blev inte så mycket shopping som jag trott utan mest "bara vara" tid... mycket promenerande och tittande på både människor och platser. 

Tyvärr missade vi öppet tiderna på Hard Rock Cafe (hårdrockare som E är...) och hade vägarna förbi där innan dom öppnat och sedan hade vi inte tid att gå tillbaka så jag har lovat att vi ska gå dit nästa gång vi kommer till huvudstaden igen. För det blir helt klart fler gånger... Upptäckte nämnligen att det är ganska lätt att resa ensam med barn när barnen är tonåringar... Man måste ju inte direkt hålla henne i koppel i stora folksamlingar haha 


Men borta bra - hemma bäst passar in hur bra som helst nu... Är riktigt lugnt ... nästan dödslugnt hemma om man jämför haha Och nu så är det tillbaka till verkligheten. På tisdag är det skola igen för E och jag får samtidigt ta tag i motioneringen igen... Mår bättre av att röra mig :)


Hmm nej nu så ska jag återgå till att göra absolut ingenting.... Sista semesterdagen... :)


Skänker en liten extra tanke till Mr N... som borde jobba liiiite mindre och tänka liiiite mer på sin egna hälsa   

Vill ha dig vid liv ett tag till   

(fast vet att du är arbetsnarkoman och det är ok det med, du är söt ändå   , dessutom så har jag för mig att du iaf är liiiite ledig ibland, om inte annat så när du badar morgondopp   )


Arividerci 


Kramizzzz


Spotify: Camp Granada (Hello Mudder, Hello Fadder, Here I am At Camp Granada) - Allan Sherman

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards