Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Linda - 5 augusti 2012 16:20

... som började redan strax efter sju idag...

Ingen sovmorgon här inte ;)


Bilen startade ca 8.30 och tog oss (E och mig) till Mellbystrand. Där vi mötte upp med Mr N :)

Första gången för mig att vara där... och även första doppet för mig i år... Ett morgondopp dessutom...

Mr N innehar nu rekordet vad det gäller att få mig till att bada i havet... av 2 möjliga gånger har han lyckats bägge ;)


Även E tyckte att det var roligt att bada. Och jag lovade att om vi bara kunde vakna upp med fler soliga morgnar (och lediga dagar för mig) så skulle vi återvända till just Mellbystrand :) 


Efter att Mr N styrt sin bil vidare norrut så stannade jag och E kvar ca 1 timme till sedan kände man att regnet hängde i luften så vi vände hemmåt. Och mycket riktigt så regnade det på väg hem :(


Hemma har vi sen slappat (behövde verkligen det denna helgen...), jag har pratat med min gamla mormor i telefon och även hunnit med att baka lite bullar :) Just nu så är det matlagning... iaf har jag börjat, pommes är i ugnen... strax ska köttet stekas :) 


Lite bilder från stranden...

         



Kramizzzz   

Mmm

Av Linda - 5 augusti 2012 10:54

     

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards