Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Linda - 31 augusti 2012 18:00

Hade tänkt att typ dammsuga och plocka undan lite idag... 

Men det slutade med storstädning, golvsvabbning och dessutom en om-möblering som även krävde skruvmejsel och ihopmontering av skrivbord. 

Så nu så har jag en mycket större och ljusare arbetsyta när jag sitter med min smyckestillverkning... och mitt "bibliotek" ser mycket mer ombonat ut :)


Men som resultat av min dag så är jag helt slut nu :) 

Och tycker verkligen jag har gjort mig förtjänt av en kall öl :) synd bara att det är för kallt för att inta den på balkongen :)


Ha en underbar fredagkväll alla... det ska jag ha.. in min ensamhet (fortfarande inga trevliga mail   )


Kramizzzzz

Av Linda - 31 augusti 2012 10:10

Blir det kanske ikväll... Beror på om jag orkar sätta mig i bilen och åka och handla hem något :)

Skojar...klart jag gör det :)


Mår mycket bättre idag, hade dock lite huvudvärk imorse när jag vaknade (okej tiiiiidigt typ kl 04.00) men tog två panodil och somnade om och vaknade mycket piggare... Tror att en del av migränen beror dels på sömnbrist (sover riktigt dåligt just nu, vet ej varför) och dels på vädret.. Är sååå tryckande luft. Önskar mig ett riktigt rejält åska-blixtar-regn och dunder väder så att luften kanske kan lätta lite.. Åskade iofs en hel del igår men det hjälpte inte på lufttrycket tyvärr :(


Anyhow... Mår som sagt bättre idag och tänkte göra mig förtjänt av fredagsmys genom att städa lite här hemma. Behövs faktiskt ibland.... Om inte annat så måste slangmonstret matas lite ;)


Hmm mailkorgen ekar tom... Måste innebära att antingen har jag inga manliga läsare eller så är helt enkelt ingen intresserad av anställningen :( jaja... skam den som ger sig ;)


Kramizzz  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards