Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Linda - 22 augusti 2012 10:12

.. i hela kroppen idag. 

Det var en tuff dag (jaja kväll...) på jobb igår. Ett helt lager fullt av varor som skulle upp. Helst allt, vilket är i stort sett omöjligt om man är ensam om att plocka upp dom, men jag lyckades ganska bra... 4 vagnar kvar till idag :) Som förmodligen står kvar till mig ikväll när jag kommer dit för kvällens pass 16-22 :)

Lagret såg iaf betydligt trevligare ut när jag gick hem än när jag kom dit igår :)

Känns i kroppen idag att man slet som ett djur. Min ömma vad är hur stel som helst idag. Blir till att smörja och vila den idag innan jobb. Med andra ord... Jag tar fritt från hushållsarbete idag :)


Trots min hektiska dag lyckades jag hitta tid att svara på sms både till mamma, E och Mr N :) Lite nöje har man ju alltid tid till ;)

Mr N ringde till och med   ... Fast jag hade inte tid att svara... Hörde inte ens att han ringde eftersom jag har telefonen på ljudlöst när jag jobbar. Och det är inte alltid jag ens känner av vibrationen i fickan. (vi får ju eg inte ha telefonen på oss... schhh hoppas inte chefen läser detta haha) 


Märkte igår att nu är nog hösten här på riktigt. Var beckmörkt när jag körde hem igår. Det börjar med andra ord bli dags att köra motorvägen hem, känns lite tryggare där än på de mindre vägarna... På motorvägen finns det ju viltstängsel... Förresten jag såg mitt livs första GRÄVLING igår... (har sett på Skånes Djurpark förstås...) men denna var ju ute i det vilda... Sprang över vägen precis framför bilen... Stora djur... Tur jag inte körde över den :)


Nej nu ska jag sluta svamla här och återgå till att göra inget :) el det blir kanske lite småpyssel med smycken, har fått en del nya ideer som jag ska försöka få till :)


Kramizz mina vänner och ovänner haha  



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards