Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Linda - 1 augusti 2012 17:59

eftersom E precis satte sig på bussen till Markaryd för att gå på bio med ett par kompisar... Dock innebär det att jag måste åka och hämta henne när filmen är slut eftersom sista bussen hem redan gått när filmen är slut...


Men efter att nu ha jobbat, ätit mat (rester från igår) diskat, plockat lite här hemma... så blir det nu soffläge ett tag tills jag ska åka och hämta E. 

Kan nog hitta någon bra serie att titta på via datorn som tidsfördriv :)


Vaknade med ett leende på läpparna idag... Inte ofta det händer... Är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg, och med tanke på att jag hade svårt att somna borde jag varit sur, trött och grinig imorse. Men inte alls. Var tom på jobb tidigare än vad jag brukar... Gick som en dans att köra till jobb :) 

Men nu har tröttheten kommit i fatt lite, så det blir nog till att ta en tidigt kväll när E väl är hemhämtad... Har ju en låååååång dag framför mig imorgon :)


Har blivit lite spotify som vanligt nu medan jag bloggat så lämnar med ett litet nytt tips...


Dixie Chicks - Cowboy Take Me Home


Hoppas ni får en fortsatt skön onsdagkväll....


Kramizzzzz   



Av Linda - 1 augusti 2012 08:13

Känns som om jag ätit denna frukost på just denna plats ett antal ggr denna sommar ;) Jobbet är mitt home away from home :)

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards