Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Linda - 30 augusti 2012 15:54

Dagar som denna önskar jag att jag hade en man vid min sida... Som skulle kunna ta hand om mig lite...

Vaknade med en migrän som inte var av denna världen... Hade så ont att jag inte ens kunde somna om.

Har därför spenderat dagen liggandes i soffan, försökt vila och tyckt synd om mig själv... Och eftersom jag inte har en man vid min sida så var jag ändå tvungen att laga mat... Äta bör man annars dör man ;)

Gjorde det ganska enkelt för mig själv... Steken står i ugnen... Och jag ligger återigen i soffan :) Steken fixar ju sig själv... Orkade helt enkelt inte stå vid spisen idag. 


Tur man iaf har en gullig dotter... som kom hem med en present hon gjort på syslöjden :)

   

Tillbaka till att bli bortskämd... Om det skulle finnas någon som känner sig manad till att skämma bort mig... så skicka cv per mail så återkommer jag ;)


Kramizzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards