Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

OOps

Av Linda - 12 augusti 2012 19:16

Råkade somna i soffan ;) 

Hann dock se klart Handbollen först... Stackars killar att falla på mållinjen så där.. Fast dom var duktiga :)

Även på andra håll inom idrotten gick det bra idag.. Favvo fotbollslaget HIF (kan ju inte hålla på annat lag när man kommer från Helsingborg haha) vann lätt över Kalmar FF... 7-2.. Inte ofta man ser sådana siffror inom fotboll :)

Sedan när jag sett allt detts slocknade jag på soffan :)


Två tidiga morgonpass på jobb och dålig sömn har gett sig tillkänna..Är helt slut.. Behöver verkligen semestern nu :) Tur jag har det nu då :)


Kvällen spenderas i soffan med en film.. eller en bok.. har ännu inte bestämt mig :)


Hmmm min telefon är alldeles för tyst.. Inga samtal av misstag    (vet att du har haft fullt upp hela helgen, skojar bara lite) 


Ledsen men är liiiite trött så hjärnan hänger inte riktigt med.. Tror jag återkommer imorgon.. Pigg och utvilad och kanske till och med har något att säga :)


Kramizz till alla när och kära... er andra också för den delen ;)


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards