Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Home sweet home...

Av Linda - 9 augusti 2012 20:45

Äntligen hemma.. eller ja jag har varit hemma 2 timmar men ändå :P

Arbetsdagen flött på ganska bra. Charkpasset idag innebar en massa grillande som vanligt :) Men gillar att stå där och sköta mig själv :) Massvis av tid för dagdrömmeri :)

Ganska lugnt på jobb idag och vi låg bra på tidsmässigt ändan till vi fick reda på att varubilen med frysvaror var försenad... Den kom lagom till chefen gick hem :(

När jag gick höll mina stackars kollegor fortfarande på med att packa upp :( eller :) (för att jag fick gå hem haha)


Har även varit lite busig idag ;) Skickade en liten present till min kära syster yster :) Jag är ju inte hemma på tisdag när hon fyller år så skickade en liten liten present bara för att tala om hur mycket hon betyder   

Den riktiga presenten får hon nästa lördag när det blir fest för hela släkten.. eller iaf de som blivit bjudna (jag och E är två av de inbjudna haha)


Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket... Slösurfat, kollat mail, läst posten, läst nyheter... Och mitt i allt så ringde min telefon ;) Tur jag har nummervisare annars kanske jag låtit bli att svara... Är ju bara telefonförsäljare som ringer alltid :( 

Fast denna gången var det Mr N   

Alltid lika trevligt att prata med honom. Tror jag ska anlita honom som sagoberättare när jag ska sova eller nåt... Han har sååå mysig röst...   (alltså menade inte något dåligt här... bara att du pratar såå mysigt..   )

Fick lite tips av honom på vad jag och E borde göra i Stockholm :) Själv försökte jag locka honom till att dyka upp där för att göra oss sällskap... (finns sängplats ledig   ) men lyckades nog inte såå bra. Men skam den som ger sig ;)


Imorgon är jag ledig igen... Fast har ett svagt minne att jag bokat tvättid imorgon igen.. Måste ju se till så allt är tvättat när vi ska åka på tisdag... Men annars så ska jag bara vila imorgon.. Börjar känna av det hektiska schemat på jobb nu.. Det och mina sovsvårigheter just nu gör att jag känner mig mer död än levande.. Jippi jag som ska jobba morgon  hela helgen haha... Ja ja det är en annan historia :)


Nu ska jag återgå till soffmys och väntande på E som strax kommer hem  :)


Kramizzz   


Spotify - Jake Owen - Anywhere With You




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards