Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

.....

Av Linda - 9 augusti 2012 06:54

  Är sååå trött idag att jag inte ens kan komma på en bra rubrik på detta inlägg   

Egentligen vet jag inte ens varför jag skriver, haha säkert för att någon ska tycka synd om mig ;)


Sov med andra ord oroligt i natt igen. Fast som tur är så börjar jag ju inte jobba förrän 9 idag så jag försov mig iaf inte :)Försöker nu bota den värsta tröttheten med lite kaffe och nyheter på tv :)

Vädret idag ser ut att bli som igår. Visserligen regnar det inte just nu men det är våldsamt mulet så det kommer säkert :( 

Läste på facebook hur en vän igår skrev att det var lika bra att förlika sig med att sommaren är över och hösten är här. Hon har nog lite rätt i det. Kändes verkligen som höst igår ju :( 

En extremt kort sommar i år alltså... Kommer bli en låååång vinter...


Här hemma kommer det inte hända m ycket idag. E kommer sitta i soffan och slappa medan jag är och jobbar :)

Och när jag väl kommer hem strax innan kl 19 då kommer jag vara helt slut och typ somna i soffan ;) Nej det kommer jag inte, ska försöka hålla mig vaken så jag kanske kan få EN natt med sömn :)


Nu åter till kaffedrickandet...


Hoppas ni får en underbar dag   


Kramizzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards