Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Lördagsmys

Av Linda - 16 april 2011 20:27

Nu har jag jobbat sista arbetspasset på Coop Konsum i Skurup.. Om ett par veckor bär flyttlasset norrut... Nu jobbar jag inte men har ändå häcken full... packa packa packa... är vad jag ska göra den närmsta tiden :)

Fast det är väl värt besväret och jag känner mer och mer för var dag att jag tagit rätt beslut...

Life here I come !


Emilia den stackaren har varit med mig på jobb idag... hon var inte sååå intresserad av att hjälpa till med något utan placerade sig i fikarummet med min laptop och satt där med hörlurar och störde inte en kotte på 8 timmar... nja ett par ggr kom hon upp till mig för att kolla läget och handla dricka eller fika men annars så roade hon sig ganska mycket själv...

Sen så var vi lite lata idag och köpte pizza med hem.. Mums ibland... fast oftast godare att tänka på att äta men inte lika gott när man väl äter det.. skumt...


Fick med oss ett par dvder från videobutiken på väg hem också så snart så blir det lite filmmys i soffan... kommer inte ihåg vilka filmer vi valde.... det får jag återkomma med att redovisa en annan gång haha...

Men vi ska iaf äta    och dricka  


hmm med tanke på vad vi åt till mat så får vi väl typ låta bli att äta alls imorgon :)

Nåja vi tar säkert igen det en annan dag... är ju faktiskt bara lördag en dag i veckan..


Ha en skön lördag mina vänner...


Kramizz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards