Alla inlägg den 11 april 2011

Av Linda - 11 april 2011 20:35

Ungefär så känns det att komma hem när hela "familjen" är samlad... Längtar redan till nästa måndag då det bara blir jag och Emilia själva i huset igen :)

Och snart mycket snart så går flyttlasset... Skönt..


Har jobbat hela helgen medan Emilia var hos sin pappa och styvmamma. Hon hade haft det skönt och jag "jobbigt" haha.... jobb - jobbigt   


Idag så har vi varit i Skånes Fagerhult bägge två. Hon skulle hälsa på sin nya skola och jag skulle till Markaryd för att skriva på mina anställningspapper. Vi passade även på att få med oss en bil hem   . Låter som en traktor, ser ut som en skrothög    men den är iaf skön att köra och billig i drift... sen så hjälper det ju mig att det är min dotters pappa som ägt den och han bor i huset intill... Jag som inte kan en smack om bilar vet ju vart jag ska vända mig vid problem haha.


Passade på att köra inom ikea för lite inköp till köket och körde även inom mitt nyvarande jobb och hämtade upp lite kartonger så jag kan börja packa på allvar... Skönt även det.


Nu tänkte jag ta igen lite slösurfar tid (är ju ändå hänvisad till madrassen i dotterns rum... och hon ska sova så då får det bli slösurfning på datorn   )


På återseende kära läsare... Vem ni nu än är ;)



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards