Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linda - 2 april 2011 23:34

vet inte vad jag ska ta mig till... blir tokig här hemma... flytten måste ske tidigare frågan är bara om jag kan lösa det...

Denna miljön är inte bra varken för mig eller Emilia.

Hoppas verkligen att jag kan ändra mitt kontrakt så jag kan flytta redan i slutet på denna månaden, återstår att se när jag ringer mina samtal på måndag   .

I annat fall så får jag försöka stuva undan mina tillhörigheter hos diverse släktingar i en månad och sova på diverse släktingars soffa en månad :)

Emilias skolbyte är nog inga problem, hade velat gå terminen ut men som det ser ut idag så är det inte möjligt men även hon vill bort nu så jag tror inte hon tycker det är allt för jobbigt  att flytta så snart så möjligt.


Hmm behöver min dagliga dos av trevligt samtal för att skingra tankarna men som vanligt denna veckan så går vi om varandra på msn   

Hoppas du vet att du betyder mycket för mig   


Ska inte tråka ut er mer med mina deprimerande tankar utan återgå till att bara planlöst surfa på nätet för att få tiden att gå...


Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards