Alla inlägg den 14 april 2011

Av Linda - 14 april 2011 17:29

Men har ju lite grann att stå i här hemma :)


Igår blev det både lite sortering och packning och idag blev det samma sak :)

Just nu består mitt liv av att gå igenom alla vrår i huset efter saker som är mina :)


Kommer närmare och närmare målet för var dag... :) Skönt.

Mentalt är det ingen större fara med mig (har fått höra att jag tydligen är känslokall just nu... undrar varför  ) men fysiskt är jag helt slut... haha stupar nästan i säng när kvällen kommer...

För Emilias del så hade det väl kunnat vara bättre... hon har haft lite svårt att koncentrera sig i skolan de senaste 2 veckorna... vilket inte är så konstigt med tanke på situationen här hemma. Men snart mycket snart blir det ändring på det :)


Tack alla nära och kära, vänner och familj, kolleger och lärare, ex och fruar... utan all er hjälp hade det inte känts så bra som det gör. Det är ni som håller mig stark.. Förlåt om jag låter lite tjattig när jag ringer och stör hela tiden bara för att jag känner mig lite ensam haha...

Blir ändring på det sen jag lovar :)


Nej nu så ska jag återgå till att sortera lite här hemma, på tur står vinden..


Pussar och kramar...


Oj glömde. På spotify just nu: Pink - en salig blandning av alla hennes låtar   



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards