Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linda - 4 april 2011 22:56

    Tänkte nu gå och kela med mina kuddar men ville bara passa på att skicka en liten hälsning till en väldigt speciell person som har ett eget litet ställe i mitt hjärta... Du är värd betydligt mycket mer för oss alla än vad du ger dig själv beröm för. Du är speciell på alla sätt och vis.          


           


Kvällens låt som tillägnas denna mycket speciella person...

You'll Be In My Heart - Phil Collins

Av Linda - 4 april 2011 11:11

Fixat och färdigt... nedräkningstiden blev helt plötsligt mycket kortare   


Lägenheten är min redan den 1a maj och om jag har tur kan jag ha tillgång  till den redan under påskveckan   

Det innebär flytt inom 4 veckor   


Livet kunde inte vara bättre just nu, eller jo kanske     

Men allt har sin tid så även framtiden haha


Har för stunden flytt fängelset och sitter på espresso house och njuter av en god kopp mocha latte och fördriver tiden lite med att blogga   

Solen skiner utanför och så faktiskt i mitt hjärta just nu vilket känns väldigt skönt. Skönt med soligt väder för då kan jag spendera så mycket tid som möjligt hemifrån denna veckan... Med både laptop och iphone kan ett par timmar lätt fördrivas hemmifrån   

Tänkte handla hem lite god mat åt mig och dottern på väg hem sen... funderar på något med lax... hmm får mixtra lite haha.

Sen är det mest slappt idag..kanske börja sortera ut Emilia rum lite inför början av packningen som äger rum nästa vecka... Behöver ju inte flytta med allt skräp haha.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe men på återseende mina kära kära vänner och familj. Utan er vore jag inget.   

Och utan DIG hade livet varit väldigt mycket tråkigare  


Dagens låt... Tomas Ledin -  Helt Galen I Dig


(tomas hör våren och sommaren till...haha)


Kramizz


Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards