Alla inlägg den 12 april 2011

Av Linda - 12 april 2011 21:01

för vårt lidande ;)

Snart flyttas det och jag har hållt på att sortera bland mina grejor i klädkammaren idag. Slängt lite och sparat ännu mindre... Efter Emilia kommit hem från skolan så sorterades hennes bokhylla och skrivbord och rum helt enkelt... Så i hennes rum återstår det bara att packa nu :)

Och i klädkammaren så är det i stort sett färdigt för att packas också :)

Det går frammåt med andra ord.

A ska ta ner kartongerna från vinden nu i veckan så vi kan gå igenom dom tillsammans... (han är rädd att jag ska ta med mig något som inte är mitt)


Har även fixat adressändring, el, telefon, bredband och digitaltv...

Har hunnit med en hel del idag med andra ord...

Skönt är det :)


Har haft så fullt upp de senaste dagarna att jag inte hunnit med att prata med min kära vän... Miss you men du är alltid i tankarna ;)   


Nu är det dags för lite slappetid här... behöver samla energi för ytterligare en dag här i huset... och imorgon är det min sida av sovrummet som ska gås igenom tänkte jag... Tar inte såå lång tid så hinner säkert med lite annat också :)


Spotify just nu... Martin Stenmarck - Sjumilakliv


Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards