Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Bättre avslutning på helgen.

Av Linda - 16 september 2012 20:21

Köpte ny vajer idag på Mekonomen... och även kylarglykol (som tydligen behövde fyllas på...)

S monterade och justerade... 

Och nu fungerar min bil igen....

Efter att ha kört M och R hem så vände jag återigen bilen hemmåt...


Och Mr N väntade faktiskt på parkeringen :) Så vi hann med en kort pratstund innan han styrde bilen norrut...     Alltid trevligt...


Och sen fick jag en liten stund själv i soffan (orkade inget mer... helt slut efter denna helgen... värre än att jobba ju haha)

Bestämde med E att jag skulle hämta henne kl 19...

Nästan hela vägen fram till Markaryd (via gamla motorvägen...)... så blir det tvärstopp... 

En stor J***A ÄLG  stor mitt i vägen... och vill han flytta sig??? 

NÄÄÄÄÄÄ suck... vi stod två bilar i vardera riktning och kom inte fram... Fär den J***A ÄLGEN  inte hade vett att lämna vägen...

Slutade med att jag helt enkelt fick vända bilen och köra hemmåt igen för att köra ut på E4:an och köra det hållet helt enkelt. E ringde och undrade vart jag blev av hahaha Jag bara.. En älg stod i vägen.. haha

Behöver jag tillägga att jag tog E4 hem också och inte tog det vanliga hållet jag brukar köra haha... Kommer ju inte köra det hållet när jag har tid att passa längre haha


Nej nu blir det lite XFACTOR  och slapp i soffan.. Ny vecka imorgon...


Kramizzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 13 november 2012 10:36

länken verkade ju inte fungera... försöker igen helt enkelt :)   www.minlillavraivarlden.blogg.se     så nu så ska det fungera :) ...

Av Linda - 13 november 2012 10:34

Har bestämt mig för att flytta bloggen. Som ett led i att försöka vara mer aktiv med att blogga :) Hoppas att ni stackars få följare följer med mig till min nya adress :) Stänger inte ner denna bloggen än, eftersom jag inte riktigt vet om jag kom...

Av Linda - 12 november 2012 12:42

Att hitta en piggelin i frysen en tråkig trist måndag :)

Av Linda - 11 november 2012 15:20

Dagens väldigt hälsosamma matintag: himmalavad pizza :)

Av Linda - 10 november 2012 11:45

Hade planerat ett roligt inlägg här nu men så blir det inte :( Har precis kört 7 mil för att få reda på att körövningen som E skulle vara med på är inställd. Vad gör man då? Jo man vänder bilen och kör 7 mil hem :( Kul - riktigt kul :( ...

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards