Alla inlägg den 9 september 2012

Av Linda - 9 september 2012 12:48

Kom precis på hur jag känner mig..


Som om jag blivit överkörd av 8 fullastade godståg :(


Kanske är så illa att E smittat mig med hennes förkylning och att jag för en gångs skull också går och blir sjuk?? :( 


Nu blir det film tajm...


Undara om Snow White And The Huntsman är bra??? Återstår att se.... 


Kramizzzz

Av Linda - 9 september 2012 12:17

Började med lite sovmorgon... Faktum är att dottern gick upp före mig..  Har nog inte hänt sen hon var typ 3 år haha.. Vaknade av att hon satt i vardagsrummet och spelade tv-spel... 

Blev bullar till frukost. Köpte med mig hem från jobb igår så det var bara till att värma dom i ugnen :)


Sedan har jag inte bara vilat... Har även hunnit tvätta 2 maskiner tvätt :)

Men kände nu när jag var färdig att jag var just Färdig :) Slut som människa... trött... känns som om jag har seg kola u huvudet... eller sockervadd.. känns.. vet inte vad det känns som. Men är iaf hur trött och energilös som helst. Så det blir nog soffläge ett. Hoppas på något bra på tv.. annars får jag väl streama lite via datorn :)

Som tur är var det ju sen frukost så maten kan ju vänta ett litet tag till. Kanske tom hinner vakna till liv tills dess :)


Funderingar och tankar snurrar fortfarande. Var skönt att prata ut lite med Mr N. Men när det sen var sängdags kändes det inte lika genomtänkt att öppna upp för känslorna på det viset. Kände mig ensam, olycklig, ogillad och min säng kändes vädligt tom :( Erkänner att jag tom fällde ett par tårar över min ensamhet :( Behöver jag tillägga att jag hade svårt att somna??? Missförstå mig inte. Jag är absolut inte olycklig, ensam eller ogillad (jag vet att jag INTE är det) men förtroliga samtal blandat med romantisk film på tv gjorde att mina hormoner helt skenade iväg haha

Känns mycket bättre idag :) Vet att jag är omtyckt.... Fast det är klart lite ensamt är det ändå :) Alltid trevligt att dela sitt liv med någon :)


Nej nu ska jag inte tråka ut er helt. Hjärnan har iaf svårt att sortera känslor och intryck från veckan som gått så jag tror jag måste smälta allt lite innan jag skriver ner tankarna. Annars blir det nog bara gröt av allt plus att det kanske misstolkas av vissa av er :)  


Kramizzzz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards