Alla inlägg den 13 september 2012

Av Linda - 13 september 2012 11:09

Glömde helt bort bloggen igår...

Satt hemma och slappade hela dagen igår igen.. Hade sååå ont i huvudet (trodde det var migrän) Men har nog listat ut vad problemet är... Tror jag har lite problem med vänster axeln (det är den sidan av huvudet smärtan sitter) Har en känsla av att jag är alldeles för spänd i musklerna och borde nog boka in mig på en nackmassage... Tror faktiskt att smärtan i huvudet hade lagt sig lite då :)

(lekte lite amatördoktor där haha)


Nåväl.. 


Ledig idag med. Sitter fortfarande i morgonrock efter morgonduschen..

Har hunnit med att prata lite med syster J och smsat en del med syster E (försökt hjälpa henne med lite skolarbete)


Fick precis sms med inbjudan till en kaffestund efter lunch... Som jag tyvärr fick säga nej till :( 

Ska nämnligen iväg till HBG idag. E ska till tandläkaren för kontroll av tandställningen :)

Och vi tänkte passa på att göra en del ärenden i stan samtidigt, och ett besök upp om mamma och pappa... Tänkte se om dom var intresserade av lite jultidningar :)

Och ska även leverera lite örhängen till syster Yster som har beställt av mig :) Hon tänkte hon kunde vara lite reklampelare åt mig :)


Pust stånk stön... 

Kommer med andra ord bli en lååååååång dag... Men alltid skönt att  ha fullt schema ;)


Dessutom ringde dom från jobb precis.. Sjukstuga där tydligen.. Ville jag skulle jobba ikväll, tyvärr hinner jag inte tillbaka tills dess. Eftersom jag skulle börjat kl 16 (den tiden vi ska vara hos tandis...) Men däremot kan det hända att jag får hoppa in i morgon istället :)


Men ska försöka undvika att jobba på lördag eftermiddag :) Ska ju ev få besök då   Det ser jag fram emot väldigt mycket :) 

Långväga besök (från Mr N) är alltid lika välkomna :) och trevliga :)


nej nu ska jag nog se till att få på mig lite kläder och komma ifatt med dagens arbetsuppgifter...


See you later alligator :)

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards