Alla inlägg den 21 september 2012

Av Linda - 21 september 2012 10:22

Min dag blir inte riktigt som jag tänkt mig :(

Tappade lite inspiration precis...


Chefen ringde... Tjänsten gick till en annan :( En som jag dessutom inte tror är rätt person... Men men... sånt är livet...


Så om någon har ett bra jobb på lut så hör av er... Inte så att jag är arbetslös men hade helt klart behövt mer arbetstimmar :) 


Kram

Av Linda - 21 september 2012 09:14

I'm alive :)


Har bara helt enkelt inte haft varken energi eller tid att blogga.

Har varit hur trött som helst hela veckan (vinterdeppig redan???? kommer bli en lååååång vinter   ) och har dessutom jobbat en del... främst kvällar vilket gjort att förmiddagarna varit helt borta haha. Njutit av sovmorgon (skönt att E är tonåring och klarar sig själv på morgonen) och sedan kaffe i mängder för att vakna till liv :)


Men idag är jag ledig :)

Och tänkte (så fort kaffet hunnit börja verka i systemet) ägna dagen åt att städa lite här hemma. Hinner inte i helgen eftersom jag jobbar då igen ;) lördag söndag förmiddag står det arbete på schemat... usch och tvi... Iofs skönt att vara ledig på kvällen men urbota trist att behöva gå upp kl 05.00 :(


Men men, nu återgår jag nog till mitt kaffe och lite facebookande :) 


Lämnar er med en bild från ett höstlikt Skånes Fagerhult 


 


Kramizzz.....


Ps.... Mr N.... Har inte glömt dig     

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards