Alla inlägg den 6 september 2012

Av Linda - 6 september 2012 20:25

Har slappat hur mycket som helst idag... Tur hemmet är städat och dottern går i skolan så man i stort sett har hur mycket egen tid som helst nu för tiden. Får ju passa på medan tid finns ;)


Tog sovmorgon idag med :)


Sedan har jag suttit och sytt (broderat) på en tavla jag har hållt på med ett bra tag (ganska stort projekt) och idag blev jag färdig. Passade på att streama lite tv-serier under tiden så jag fick lite underhållning :)


Matlagning var jag ju förstås tvungen att ägna mig åt lite... Köttfärssås och spagetti stod på menyn idag. 

Sedan hade E kör... Hon valde att åka bussen och är nog snart hemma nu. Hon åkte till sin "pojkvän" efter kören och blev bjuden på mat där. Killens föräldrar är hur trevliga som helst (förrutom att de nog snart skickar maträkning till mig efter alla gånger de bjudit E på mat haha)


Nu är hon hemma... Och jag har hört en massa pladder om en söt kille, trevliga föräldrar, god mat... Och en massa annat som jag redan har glömt. Ni vet... tonårssnack... suck...


Pratat (pratar fortfarande samtidigt som jag bloggar... ja vi kvinnor kan göra många saker samtidigt haha) lite med Mr N via msn idag... (ja jag använder mig av msn ibland... men som sagt ytterst sporadiskt haha)

Han kommer kanske på besök nästa helg :) vilket jag självklart ser fram emot (han är ju trots allt den som oftast dyker upp i mina snuskiga drömmar   )

Hans uppgift just i kväll är dock att peppa mig lite... Sitter och försöker peppa mig själv inför intervjun imorgon nämnligen... 

Jag kan Jag törs Jag vill... ska tydligen vara ett bra mantra :)


Fördelen med intervjun är iofs att jag faktiskt redan har mött min chef ett antal (ganska många faktiskt haha brukar ju jobba ihop haha). Ganska skönt att det inte är en vilt främmande människa man ska möta :)


Hmm ja ja det går säkert jättebra... Positivt tänkande... Måste bara se till att jag somnar i tid ikväll .... skönhetssömn ni vet... (fast det är klart chefen har ju redan sett mig kl 06.30, yrvaken, utan kaffe i systemet (dock aldrig osminkad....BIG NONO) så han är nog svårt att skrämma...) Fast å andra sidan är intervjun kl 13 så jag ska nog kunna se utvilad ut tills dess... Får ju helt enkelt ta sovmorgon imorgon igen :)


Oj vad jag pladdrar... Hoppas ni förstår vad jag skriver överhuvudtaget... Ett typiskt tecken på att jag är nervös... eller berusad... Och NEJ jag har inte nallat i spritskåpet ikväll... :)


Tror det är bäst att jag avrundar innan jag pladdrar sönder er... Återkommer imorgon...


Sussa sött alla nära och kära...och


Kramizzzz


  








Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards