Alla inlägg den 4 september 2012

Av Linda - 4 september 2012 17:25

Har precis pratat med chefen och blivit ombed att komma på en formell intervju för tjänsten jag sökt :) Så på fredag kl 13.00 hoppas jag ni håller alla tummar och tår för mig :)

Och nu... Ska jag fortsätta jobba :) lite lättare till sinnet trots att jag ska vara kvar till 22.15 :)

Kramizzz

Av Linda - 4 september 2012 13:17

Glömde ju helt bort att länka idag igen ;) 


http://lindassmycken.storedo.com/


Och tänk på att just nu är det örhängen som går åt som smör i solsken så hittar ni något så slå till direkt annars är de slut när ni sen tittar in igen :)

Av Linda - 4 september 2012 13:09

Önskar jag kunde se in i framtiden :) 

Fast det är klart att det vill vi nog alla :)

Fast inte alltid kanske, men ibland hade det varit trevligt att se vad som komma skall. Tråkigt att vänta och vänta ju ;)


Annars har denna dagens förmiddag varit väldigt lugn :) Finurlat på lite nya ideer till örhängen och allmännt slappat. Ska nämnligen jobba ikväll 16-22.15 Och då gäller det att man sparar på krafterna så man inte sitter och somnar på jobb (brukar ju ha förmågan att somna i soffan runt 21 annars haha) Börjar jag kanske bli gammal?? ;)


Har även lite nya ideer för hur denna blogg ska bli lite livligare men ni lär ju upptäcka om det blir så ;)


Nej nu ska jag nog ta mig lite lunch och sedan återgå till dagdrömmeri ;)


Kramizzzzz   


Ps. Känner ni för att stalka mig så gör det gärna.... Hade varit lite trevligt som omväxling ;)     

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards