Alla inlägg den 3 september 2012

Av Linda - 3 september 2012 08:51

Hade ju kanske varit smidigt om jag länkade till mina smycken också så ni lättare hittar dit och kan fynda lite :)


http://lindassmycken.storedo.com/


Först till kvarn gäller då de flesta smyckena endast tillverkas i ett exemplar :)

Av Linda - 3 september 2012 08:42

Vart tog liksom helgen vägen??? Var ju precis fredag??

Jaja 

Snart jul ;)


I lördags fick jag oväntat barnledigt då E åkte ner till Väla med ett par kompisar. Slutade med att jag var helt osocial.. Fortfarande lite trött och lite öm i kroppen efter fredagens arbete i hemmet.. Inte bra att möblera om ;)

Men desto mer inspirerad. Så hamnade vid mitt nya arbetsbord och gjorde en hög med nya smycken    


Kvällen blev det lite mys i soffan med E....


Och igår åkte jag iväg på bakluckeloppis igen :) Denna gång sålda jag tyvärr inte för lika mycket. Men hade desto trevligare :) Och lyckades göra lite reklam för mina smycken och sålda faktiskt både ett armband och ett par örhängen   


Idag står det inte mycket på schemat än så länge. Har lite småplock som vanligt och måste ner och boka tvättid.. (ovanligt...) 

Ska nog mest ta dagen som den kommer :)

Och dagdrömma lite ;) om vem??? ha det säger jag inte ;)   måste ju få ha lite hemligheter ;)


Kramizzzz



Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards