Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Linda - 29 mars 2011 09:30

                                     

... kommer jag bli denna veckan :(

A är sjukskriven till minst torsdag, vilket innebär att jag ska behöva stå ut med honom hemma hela dagarna när barnen är i skolan :(

Och med tanke på vilket humör han är så lär det ju bli trevligt värre :(

Som tur är så ska jag jobba både ikväll och imorgonkväll, fast kommer sitta på jobb med ångest eftersom det innebär att mitt lilla hjärta kommer vara hemma med A och hans dotter själv :(

Hoppas att allt går bra iaf, vet ju om att Emilia mest kommer vara på sitt rum iaf. Men gör ont i mig att se henne lida, önskar bara att denna oändliga vänta ska ta slut.

Hon har iaf något att se fram emot, jag pratade med rektorn på hennes nya skola igår och vi ska dit den 11 april för att hälsa på :)

Det tycker hon ska bli spännande. Tänkte samtidigt passa på och visa henne var vår lägenhet ligger och åka inom Markaryd för att skriva på mina anställningspapper.

Det går iaf frammåt på en del plan :)

Nej nu ska jag återgå till att sitta och läsa en bok och lyssna på lite musik, innan det är matlagning så Emilia har något att äta när jag är och jobbar.


Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards