Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linda - 15 mars 2011 22:20

Dagens låt... tydligen handlar mitt liv just nu om låtar som speglar mina tankar...

Dagens låt som spelas just nu på spotify på datorn... Breathe med Faith Hill...

Tänker på en speciell person till denna låt...   


Dagen i övrigt då??

Hmm mest slapp haha som vanligt. Pratade en kort stund med min kära vän imorse till frukost kaffet, vi har ju lyckats gå om varandra på msn i helgen så det var skönt att få in ett par ord på morgonkvisten.

Sen så ringde jag min blivande hyresvärd och bokade en visning på lägenheten imorgon kl 16...

Så det blir till att spendera större delar av dagen imorgon på tåg. Har iofs bokat pappas bil från Helsingborg och norrut men det tar ju trots allt 2 timmar från Ystad till Helsingborg... Och sedan 40 minuter till Skånes Fagerhult.. min blivande hemstad... eller snarare hemby.. Hem till byn haha

Där fick jag till det igen.

Orden bara sprutar ur mig just nu... blir så när man är lycklig :)


Middagen idag blev hur lyckad som helst.. Baconlindad fläskfile... Har aldrig gjort det innan med kan inte förstå varför för det var ju bara såååå gott...


Efter maten så var det möte på Emilias skola.. Absolut Föräldrar...

En slags utbildning för föräldrar till tonåringar (eller i mitt fall blivande tonåring) om hur man ska förhålla sig till alkohol, tobak och droger.. Och hur man upptäcker om ens barn sysslar med sådant och lite sånt... Fick iaf kvällen att gå haha


Sen avslutades min dag med ytterligare ett trevligt samtal på msn... <3


Glömde helt bort att imorgon ska jag även hämta min nya mobil... (som jag fått av min kära kära dotters hjälpsamma pappa) Ska hem till hans fru och hämta den även det i Skånes Fagerhult... Sen så blir det till att uppdatera när som... Är ju en iphone :)


Nej nu kallar sängen på mig.. Drömmar om ------- väntar :)

                                  

Kramizzar  

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards