Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Linda - 18 mars 2011 19:47

Dock inget fredagsmys :(

Har en surmopp som inte direkt inbjuder till fredagsmys, men det är lugnt jag är nästan som tjuren Ferdinand. Jag trivs bättre här... framför laptopen... där jag kan prata med mina vänner och roa mig :)

Vet att jag helt glömt bort att berätta om hur det gick när jag var iväg och tittade på lägenheten i onsdags, kom hem sent och orkade inte och sedan jobbade jag sent igår.

Men nu orkar jag berätta, eller snarare nu har jag inte något bättre för mig ;)


Lägenheten var hur fin som helst (med lite ny färg och tapet så) gillade planlösningen och den kändes stor. Var nästan en 3,5 och som sagt jag gillade den... Så jag sa.. Den tar vi!!! Nu väntar jag bara på kontraktet i brevlådan så jag kan skriva under och sen är lägenheten min den 1a juni. Ska bli sååå skönt.


Så nu är det snart dags att börja planera inför flytten, packa osv.. Sa till chefen idag att jag inte stannar över sommaren som jag först tänkt och han blev lite ledsen men samtidigt förstod han vilken situation jag är i och hade kännt på sig att jag inte skulle stanna iaf :)


Mer skoj än så har inte hänt sen i tisdags.. jo förresten nu har jag fått min nya telefon... jaja ny och ny en bättre begagnad iphone3... Sitter här och försöker fatta alla knappar (ja de som inte finns haha)

Gillar den skarpt...


Nej nu blir det åter till slapp surfande på nätet och hoppas på sällskap på msn... Musik på spotify just nu... Brad Paisley... Then


Kramizz

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards