Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Linda - 21 juni 2010 11:30

vad tiden går fort... Barnen har ju redan haft sommarlov i 1 vecka och vi har ännu inte hunnit göra något.. om man inte räknar när vi shoppade i fredags då haha.

Anyhow...

Idag var det ingen sovmorgon alls inplanerad.

Jag skulle iväg med emilia på provtagning tidigt tidigt... Ptc öppnade kl 8 och kände på mig att man var tvungen att vara ute i god tid.

Upp strax efter 7 för att sätta Emla-kräm på hennes armveck så hon skulle slippa känna av nålsticket...

Ingen frukost fick intagas... Hon gillade inte det för hon var stört hungrig :)

Upp på cyklen tjugo i 8 ner till sjukhuset... vi fick köplats 3 :) och var ute igen typ kvart över 8 :)

Kunde inte gått smidigare. Och hon var jätteduktig. Det gjorde inte ont men hon fick någon slags chockreaktion eller nåt... hon började skratta så att hon till slut grät??!!  Här ser ni det stooooora märket ;)   

                                                              

Jaja i cyklade iaf hem och åt frukost... inte helt fel.. och jag fick äntligen mitt kaffe!                          

Nu ligger hon i sin säng och tittar på tv medan jag och sjuklingen till sambo sitter i soffan och tittar på tv... Jag hoppas innerligt att de mörka molnen på himmlen försvinner så hela familjen kan åka iväg och spela lite minigolf när lilltjejen kommit hit från sin mamma....

I'll be back!!!

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards