Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda - 10 juni 2010 09:32

                                              

... kan man vara efter en sen kväll med studentfirande... som dessutom var ända uppe i Ljungby... Tog 2,5 timme att köra hem. Vi var hemma strax innan midnatt... Fast det roliga/hysteriskt roliga faktiskt... fast lite tragiskt hahaha var att när vi väl kom hem och barnen låg i säng så hittade sambon inte sin mobil. Letade igenom kläder och bil. Ringde tom upp den, men den fanns ingen stans att hitta. Då kom han på att den hade legat i byxfickan och strax utanför Hörby var vi tvungna att stanna för toapaus vid vägkanten... mobilen hade nog trillat av där :) Så vad göra... Jo sambon tog bilen och körde iväg... 30 minuter senare ringer han och säger jag är på väg hem nu igen.. jag har hittat mobilen den låg i gräset vid vägrenen.. hahaha.. han var väl hemma runt 01.00 försökte hålla mig vaken tills han kom men det var nätt och jämt..


Trodde aldrig han skulle komma upp för att åka till jobb idag men men både barnen och mannen har lämnat huset.. Barnen är i skolan för att spela fotboll som någon slags avslutnings skoj för hela skolan och mannen är på jobb..

Med andra ordet huset för mig själv haha... Har ännu inte drukigt färdig morgonkaffet. Är så trött att jag knappt orkar lyfta koppen ;)


Men studentfirandet igår var trevligt. God mat och trevligt sällskap och jag tror att Henrik var nöjd med alla presenter och gratulationer.... Han såg nöjd ut iaf.. eller var det bara berusad??? haha...


Nu ska jag titta lite på ghost whisperer och se om det hjälper mot tröttheten..


Kramizzzz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards