Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Linda - 20 juni 2010 08:13

Vara prinsessa alltså!

Eller iaf gifta mig ;)

Jag och emilia satt bänkade i soffan större delen av eftermiddagen förutom ett litet avbrott för att gå iväg till willys för att inhandla lite lördagsgodis. Både jag och emilia grätt när de stod i kyrkan och sa ja!


Det var såååå romaniskt.... emilia tröttnade när det kom till mat och tal och sådant men jag såg större delen. Kunde helt enkelt inte låta bli... Men blev allt lite giftassugen jag med :)


Glömde ju helt bort att skriva om fredagens shopping fynd :(

Hittade: 1 kort kjol, 1 top, 1 kofta för bara 200 kr på H&M (rea I love)

Lyckades även hitta på annat håll i stan: 2 par sådana där byxor med halvlånga ben.... jag som eg inte gillar att visa benen.. fast jag köpte en kort kjol haha


Emilia gjorde fynd hon med. Guldfynd hade rea. Hon köpte halsband, armband och ring för endast 50 kr!!! Sen fick även hon ett par korta byxor... (det var ju välj 3 betala för 2 och mamma behövde bara 2 haha)


Lunchen blev på kinarestaurangen: 3 små rätter med friterad banan till erfterrätt! mumsmums...

Tyvärr blev det inte mycket fotograferande vi hade fullt upp med att leta rea fynd!


Nu ska jag hämta mer kaffe... Ha en underbar söndag alla... Peace....

                                         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards