Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Linda - 8 juni 2010 20:40

Hej mina kära vänner!

Tänkte prova på att blogga från denna adressen istället ett tag. Vem vet jag kanske trivs bättre här ;)


Kan ju börja med ett sådant där tråkigt inlägg...

Har inte gjort mycket idag.. eller joo... jag har ju jobbat förstås.. och lagat mat och städat lite ;)

Fast skämt och sido... Är helt slut efter min arbetsdag. Har haft full rulle på jobb. Ny korthantering i kassan ( chip-läsning av kort) gjorde att kassorna strulade en del. Slutade med att jag satt i kassan även när jag inte skulle ha gjort det för att köerna växte sig för långa för min kollega ;)

Men jag överlevde hahaha. Sitter ju här nu ;)

Har just nu 2 sovande barn. Nja den stora har nog svårt att somna. Fick ju träffa sin pappa, storasyster och styvmamma idag. Hade ett par timmar på stan med dem. Och såg ganska lycklig ut när hon kom hem. Hade fått sin pappas gamla mobil då hennes gammla gått sönder. Fick även lite nya kläder som hon tänkte ha på sig imorgon då hela familjen packas in i bilen för avfärd mot småland och studentfirande.

jaja nu spårade jag ut lite. (får ni tyvärr vänja er vid;))

Tänkte återgå till tv tittandet lite men återkommer en annan gång...


Puss och kram!


                                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linda; en bloggerska med alzheimers light;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Länkar

Buzzador

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards